Mer parkour... och sömn.

Jag har inte tränat parkour på en vecka nu, inte bra alls. Varit så mycket med skolan, jobbet, nya flickvännen. Blir liksom ingen tid eller ork över. Jag ska hålla träning på söndag som vanligt, träningen som utgick förra veckan pga SCF. Den här träningen ska inte utebli, jag ska dessutom vara i stan och träna på förmiddagen för att kompensera för allt jag missat.

Får se om jag orkar dra en runda ikväll. Alldeles för trött egentligen efter dagen och gårdagens natt, vart inte så värst mycket sova.

Jag kommer till skolan vid 8 bara för att finna min föreläsning flyttad till 9, varpå jag segar mig till gymnastiksalen och däckar på en tjockmatta. Vaknar 50 min senare och pallrar mig iväg till föreläsning. Slutar en timma tidigare än planerat och får därmed 3 timmar lunch. Går tillbaka till tjockmattan och däckar igen, vaknar av mobilen 2,5 timmar senare. Trycker i mig en macka och går till nästa föreläsning. Slutar kl 16. Phew...

I natt sover jag tidigt...

Kommentarer
Postat av: Marina

Nu har jag läst igenom allt, trevlig blogg =)
Mvh Marina (från lps.se)

2007-09-08 @ 19:16:18
URL: http://maarina.blogg.se
Postat av: dane

Tjenare! Vad läser du till? Högskola eller?

2007-09-10 @ 19:31:16
Postat av: Martin Svenselius

Tja! Högskola ja. Idrottshögskolan i Stockholm.

2007-09-12 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0