11 dagar kvar

..innan jag flyttar ihop med min älskling. Hon sover hemma hos sig ikväll.

Jag vet att hon behöver lite tid för sig själv ibland och jag respekterar det, självklart. Svårt för mig att känna så bara som alltid varit ensam. Det tar bara emot att hon inte kommer vara det första jag ser imorgon. Hon kommer iaf vara det bästa jag får se imorgon, som alla andra dagar.

Jag längtar bara till den dagen när hem är samma plats för oss båda två. Jag vill inte behöva åka bort från henne igen bara för att vi bor på varsin sida av stan. Men snart behöver jag inte oroa mig längre, snart finns det inget "åka hem utan dig" längre.

Nej, nu borde jag sova lite. Kort inlägg ikväll men jag blev lite skrivsugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0