En vecka

Sist jag skrev var den 23e, alltså fredag för en vecka sedan. Dagen efter flyttade jag ihop med flickvännen i Tullinge. Känns riktigt bra och det blir bättre när vi får lägenhet i Tumba i början av mars.

Jag har just fått min dator att börja fungera igen (uppenbarligen) och nu ska jag fortsätta försöka sätta ihop en handlarlista för eftermiddagens besök på ICA. Det går inte så värst bra men jag jobbar på saken :P

Nu ligger jag i ett sånt där läge där det finns massor att skriva men jag orkar helt enkelt inte skriva allt. Kan korta ner det med att jag ser fram emot julafton, mars och att (i en förhoppningsvis inte för avlägsen framtid) inhandla en ny dator.

Nej nu måste jag pyssla vidare, ska försöka skriva oftare, me lo prometo.

Kommentarer
Postat av: b.n.e

ejjjjjjj manen jag vet inte vad jag ska säga men va jag ska säga vet jaaaaaaaag och inte du ealla fall inte förns du har läääääääääst coooooooolt va jag e inte den du trooooooor jag är mannnnnnen jag e en annan hehe de föööööörstoooooooog duuuuuu inteee va men de va inge ha det braaaaaaaaaaa(jag pallade inte skriva utrops tecken skulle bli för många)

2007-11-30 @ 16:06:37
Postat av: Surfaren

Jag längtar också till julafton, mars och... hmm... Min nya telefon får det bli, eftersom jag redan har ny dator.

Kul att du fick igång den iaf. Vad var lösningen?

2007-11-30 @ 22:56:15
URL: http://surfaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0