:(

Min älskling är sjuk och mår jättedåligt så jag är inte så värst glad idag. Hon är och jobbar iallafall, jag har blandade känslor där. Jag är både imponerad och orolig, men hon vet bäst själv.

Jag ska ta en tur till hennes förra jobb och fixa mat till råttorna och sen ska jag köpa julklappar till henne. Med lite tur så kanske det kan få mig att må lite bättre. Synd bara, för jag är inte den som jag vill få att må bättre...

Annars är det en vanlig vecka. Helgen var skön också, även om vädret på lördagsträningen inte var så bra så fick vi en riktigt bra träning i Tumba med Surfaren på söndagen.

Råttorna leker i buren nu, helt sjukt vad söta dom är. Jaja, det var allt för nu.

UPPDATERING:

Hemma från stan nu. Jag fixade lite av det jag ville få gjort iaf. Julklapparna får dock vänta lite till, jag har lite annat som måste betalas först.

Råttorna har fått mat och buren är rengjord så nu är bara en sak kvar, att plugga. Men jag måste försöka få tid att bada råttorna idag också, annars kanske vi får göra det ikväll.

Kommentarer
Postat av: Surfaren

Surfaren to the rescue! Yäh.

Synd att tjejen gick å blev sjuk. Du får hälsa å önska ett snabbt tillfrisknande!

2007-11-05 @ 20:51:36
URL: http://surfaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0