Sista kvällen "hemma"

Eller ja, iallafall så länge man ser huset man bott i de senaste 22,3 åren som sitt hem. För det kommer snart ändras.

Närmare bestämt imorgon när jag flyttar ihop med flickvännen i Tullinge för att 3 månader senare flytta in i vår egen lägenhet i Tumba. Från imorgon kommer Tullinge att vara hemma. Dock måste jag medge att jag känner oftare och oftare att där jag och min flickvän är tillsammans, det är hemma.

Jag har åkt omkring hit och dit under hela eftermiddagen och packat en massa grejer så nu ska jag spendera resten av kvällen med att ta det lungt och fundera. På allt som varit och allt som kommer.

Imorgon ska jag jobba och köpa två presenter till, sen ska jag åka hem, packa det sista och köra ut till Tullinge. Det känns bra, ovant och faktiskt en aning nervöst, men bra.

En annan bra sak med att komma till Tullinge, jag saknar mina råttisar... :(

En av råttisarna

Kommentarer
Postat av: råttor e kul

hej martin jag vet inte vem du är men jag vet vem du är och du vet vem jag är men jag heter som du antagligen vet för ingen holler på som jag gör för det e bara onödigt men e alla fall så skulle jag bara säga en sak men jag vet inte hur jag ska säja det häm fast det gör jag vist hahaha nu blev du paff va men jag ska bara säga att dina/era råttor luktade bajs men nu har din lilla tjej jag nämner inga namn men hon har e alla fall badat dom de va bara det ha det bra jag skriver så onödiga saker så du fattade säkert att de va ba.n.e

2007-11-23 @ 21:27:38
Postat av: ba.n.e

här inte häm

2007-11-23 @ 21:30:09
Postat av: Surfaren

Tumba ftw! Det ser vi fram emot... Hoppas jag hittar något mer centralt till dess också.

Vilket hus är det ni ska bo i? Du sa nåt om närheten av parkeringshuset, mer hörde jag inte med allt bakgrundsbrus...

2007-11-24 @ 12:32:37
URL: http://surfaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0