Snart helg...

Ni som undrar varför jag skriver så lite om parkour och så mycket om allt annat (flickvännen) så beror det på att 1. hon är konstant i mitt huvud och 2. det är vinter vilket innebär att jag inte tränar på samma sätt som vid barmark och därför skriver jag knappt något om det.

Det enda som återstår innan helgen är en hel dags träning, eg. imorgon :D

På förmiddagen ska jag plugga men vid lunch ska jag köra ett parkour-pass på Tibble gymnasium och kl 15 ska jag träffa ett gäng traceurer vid centralen och planera vinterns träningar och med lite tur hoppa lite till.

Sen är det helg!

Kommentarer
Postat av: banne såklart vem anars da ahh

de där va väll inge kul att läsa halå brrrbrbrbrbr

2007-11-18 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0