Tankar från skolan

Jo, jag sitter i skolan och lökar. Varför? Jo, för att vår föreläsare den här morgonen (klockren kille btw) drog igenom en 1,5 timmars kursintroduktion på 15 min... Så jag har lite håltimme, 1,5 håltimme närmare bestämt. Självklart tog jag inte med skåpnyckeln heller (jag använder aldrig skåpet) så jag kan inte dra och simma, dessutom är simhallen uppbokad. 

Jaja, skönt att skriva av sig lite iofs.

Det händer fortfarande mycket. Parkouren har lugnat ner sig något tack vare (!?) den rådande årstiden men skolan är igång med en ny kurs och det är inte så lång tid tills jag flyttar ihop med flickvännen.

Min fina älskling. Det är tur att hon vet hur mycket hon betyder för mig för jag har inte ord för det. Hon får mig att känna mig så värdefull och speciell. Hon drar fram så mycket känslor som jag aldrig kännt förr. Och jag tycker om det :)

Just det! Jag måste leta julklappar också. Varför är det så lätt att köpa julklappar till sig själv men jättesvårt åt andra? Ok, jag vet svaret men det stör mig ändå. Jag vet inte ens vad jag vill ha i julklapp. Eller jo, en sak men det är mellan mig och min älskling.

Nej, nu börjar jag bli ruskigt sugen på en bulle, närmare bestämt en sån som finns att köpa här. Vilket otroligt sammanträffande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0