Ensam kväll, men med en härlig överraskning

Klockan är 18. Jag kom hem för en knapp timme sedan.

Det har varit en bra dag på det stora hela, men jag saknade det som brukar vara dagens höjdpunkt. Att träffa min underbara flickvän när hon slutar jobba. Jag brukar vara där 20-30 min tidigt ifall hon skulle sluta tidigt. Det känns så bra att vara där, att sitta utanför och vänta på henne, att veta hur nära hon är och att hon snart kommer ut.

Ikväll måste jag plugga. Jag har tagit alldeles för lite tid till skolan på sista tiden.

Lysande nyheter! Jag pratade just med flickvännen och hon ska på jobbintervju på söndag på ett jobb som skulle vara 1000 ggr bättre för henne än jobbet hon har nu. Jag är så glad för hennes skull! :D

Nej, nu måste jag plugga. Med lite tur så kommer hon online snart så det också blir lättare.

Härligt hur en kväll som jag trodde skulle bli tråkig kunde bli så bra så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0