Mycket i huvudet

Jag är inte dum i huvudet, men ibland så känner jag mig inte så värst smart heller. Idag har varit en sån dag, jag har liksom inte kännt mig som jag varit riktigt med i matchen.

Sökt studielån idag, nu när flickvännen och jag kommer närmare mot den punkten när vi måste hitta något eget.

Varje gång jag försöker beskriva för mig själv vad hon betyder för mig tar det stopp, men hon vet det. Önskar bara att jag kunde stödja henne mer. Jag har lätt att känna mig otillräcklig när hon mår dåligt.

Man ska inte gräva ner sig djupare än man kan klättra upp, men det stör mig fortfarande.

Det är nog mest det att de senaste dagarna har både varit väldigt ledsamma och gränslöst lyckliga för mig, så jag kanske har rätt att var lite splittrad åt alla håll.

Sen har vi ju lite andra saker som skolan, jobbet och att jag känner mig efter med min träning. Jaja, det är bara att ta det som det kommer och att le längs vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0