Nuläget

Dags att skriva av sig lite.

Ännu en alldeles för kort helg har tagit slut och en vecka av hemmaplugg har börjat. Jag har några uppgifter som behöver skrivas klara, ett planeringsmöte för ett parkourrelaterat engagemang och förberedelse för litteraturseminarier. Som det ska vara alltså. Tur att jag har råttorna här iaf. Jag önskar bara att någon mer kunde vara här...

På tal om flickvännen så jobbar hon förstås, duktig som hon är. Hon hjälpte mig röja mitt gamla rum igår. Allt måste röjas för visningen och tids nog till flytten. Jag är verkligen rikskass på att slänga saker, det skyller jag på föräldrarna för dom är ännu sämre på det :P

Det blev ett par sopsäckar med minnen från mitt gamla liv. Nu ska allt bort. Riktigt skönt...

Min älskling sover hemma i natt. Det tar emot att jag inte får se henne mer idag men samtidigt känns det ganska bra, dels för att jag vet att jag får se henne imorgon men också för att hon behöver lite tid för sig själv och det måste hon självklart få. Ibland känns det som jag tar för mycket av hennes tid men samtidigt kan jag inte låta bli att sakna henne varje gång hon är borta från mig.

Lördagen var också spännande, men den håller jag för mig själv tills vidare. Jag vet bara inte hur jag ska förklara det, men jag kan säga så här: Min flickvän är det bästa som hänt mig, hon förstår mig på ett sätt som ingen annan gör. Jag är inte van vid att någon tar hand om mig på det sättet och jag kan inte beskriva vad hon betyder för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0