Helg, helg, helg, helg, helg...

Ja som sagt. Efter en trevlig men som vanligt ansträngande vecka i verkligheten ska jag passa på att njuta lite. Nog för att jag jobbar i ett par timmar imorgon men annars så är det bara att flyta.

Jag ska till stan om ett par timmar och träffa flickvännen och några vänner. Som det ska va :)

Imorgon är det Cirque du Soleil! Aldrig sett dom förut men jag har bara hört bra saker.

Inte så innehållsrikt inlägg kanske, men jag behövde skriva av mig lite...

TANKE - 22 timmar och 19 min

22 timmar och 19 min kvar tills jag får träffa min flicka nästa gång. Tiden går för långsamt!
Visst känns det bra att längta, det vet alla som varit med om en julafton eller födelsedag, men det bästa är att faktiskt vara där, framme vid målet, med armarna om henne. Den bästa känslan i världen.

22 timmar och 16 minuter... Jag kan inte vänta...

Tillbaka till verkligheten

Efter en som vanligt helt underbar helg med min flicka så är det dags att åka till skolan igen. Verkligheten är dock lite bittrare än vanligt för jag är förkyld och kan knappt prata. Känns som jag har produktionen hos en mindre bomullsfabrik i halsen. Jaja, could be worse...
Flickvännen mår tyvärr inte så värst bra heller, jag gillar verkligen inte att se henne gå, speciellt när hon är dålig. Även fast jag får se henne snart igen så tar det emot. Men det är väl något jag måste vänja mig vid.

Hon har äntligen startat sin blogg btw, som finns här.

I övrigt så flyter saker på ganska bra. Jag har märkt att jag fortfarande har lite skolarbete som jag inte tagit mig tid att göra. Shame, shame and lots of shame on me. Men det finns tid för, jag har idrottslärarpraktik på Didaktus i Jakobsberg just nu, så jag ska nog kunna ta mig tid.

Snart (5 dagar) dags för helg igen och då är det Cirque de Soleil!

Uppsala

Snart dags för jam (stor parkourträning) i Uppsala. Kommer bli kul som satan så länge vädret håller i sig.

Jag har inte skrivit här på ett tag, mest pga skolan men också mycket pga min nyvunna flickvän. Fram till för 3 veckor sedan var Parkour det bästa som hänt mig, men då visste jag inte att hon fanns. Värst vad man lär sig...

Anywho, vi tar en bil ner med ett gäng härliga människor till Uppsala, tränar en heldag och åker hem. Inte mer med det, men kul blir det oavsett. Måste nästan åka en längre tur nån gång så man får lite mer anledning att stanna och hoppa lite längs vägen. På de mäktiga 50 minuter det tar till Uppsala blir det inte så stor poäng.

Nu måste jag dessvärre fortsätta plugga, lite att göra så här års. Det är nu man verkligen önskar att man uppskattade ledigheten mer.

RSS 2.0