Hoppa, hoppa, hoppa, hoppa, hoppa, hoppa, hoppa...

Ok det var bara.... 16 dagar sedan jag skrev senast. Grattis på mig...

Hoppa ja, det är vad jag ville göra idag men istället åkte jag till IKEA bara för att INTE hitta allt jag behövde (som enligt deras webbplats självklart fanns i lager). Martin bitter...

Så nu är jag så träningssugen så det är helt sinnessjukt. Sen att vädret var helt perfekt gjorde ju inte saken roligare.
Till er som var ute och njöt av vädret idag: Points for you! Till er andra (inkl mig själv): Fan vad kassa vi är...

Anywho, jag är faktiskt ledig imorgon så då ska jag nog se till att träna lite. Nog för att jag har haft tid tidigare men vädret har inte riktigt varit i närheten av vad det var idag och bara för det var jag upptagen.

Flickvännen har jobbat hela helgen (bokstavligt talat) så jag har fått lite tid för mig själv. Även om det känns lite konstigt så är det samtidigt ganska skönt. Jag är så van vid att vara ensam och jag saknar det lite ibland.

Jaja, det här inlägget skulle handla om parkour så imorrn ska jag träna! :D

Kommentarer
Postat av: Pe

*poke*

Haha, Martin kass.

Är det förresten den av papper eller den av plast som kallas kasse... eller var det påse?

2008-02-19 @ 09:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0