Vår kanske! :D

Jag tränade i t-shirt igår = Vår = Martin glad. Jag hittade en ny saut de bras som jag aldrig testat förr, den är säkert inte ny-ny, men för mig var den ny. Plus att mina passe murallie aldrig känts bättre :D

Obs om någon inte hänger med i termerna så läs här en bit ner.

Våren har någon slags störd effekt på träningen, men jag klagar inte. Dels känns många gamla spots som nya efterssom man knappt rört dem under vintern.

En annan sak som jag märkt när jag tränar själv är att jag kör för lite fys när jag tränar själv, jag får liksom inte samma driv. Desto lättare blir det att träna teknik och kondition. Tekniken kan jag ta min tid med och stå 10 min vid ett hinder utan att någon behöver vänta, jag kan testa mina varianter och behöver inte utgå från någon annan, det blir alltså från mig. Konditionen blir också mycket lättare då jag kan vara helt oberoende av andra med bättre/sämre kondition.

Idag blir det nog lite mer drälla på stan efter jobbet, måste ha lite för mkt kläder idag. Men imorgon väntas sol och ca 7+ så då tänkte jag dra ut på ett rejält pass. Kommer nog bli riktigt skönt.

Vår snart, kanske?

För er som faktiskt läser här (tro det eller ej men enligt statistiken finns ni), ledsen att jag inte skrivit på länge. Det känns som jag börjar varenda inlägg med det nu för tiden. Men skit samma.

De tre största anledningarna till bristen på inlägg är 1. Jag har hållit på med flytt på sista tiden, både min egen och andras. 2. Jag har inte haft något stabilt internet. 3. Det har fått för sig att bli vinter igen = Martin inte jätteglad och därför inte skrivglad.

Nu har vi iaf en jättefin lägenhet och idag fick jag igång internet så nu kan jag iaf pyssla i forumet, betala räkningar, komma åt skolans intranät osv.

Saker att se fram emot... Flickvännens hund på fredag. Brorsans födelsedag om 2 helger. Vår om (@$%&/%!!!) obestämd tid men förhoppningsvis snart. Träffa föräldrarna i samband med brorsans födelsedag. Helg då jag iofs jobbar men iaf.

En liten lista iaf.

Vad som händer parkour-wise kan jag inte skriva så mycket om för det är inte så mycket nytt. Jag ska köra  parkour-stadsvandningar för Stadsmuseet i sommar. Det har varit riktigt kul tidigare så det ser jag fram emot. I år ska det tränas, usch vad det ska tränas.

På kartan finns Uppsala, Norrköping, Malmö, Lund och London. Problemet är bara att sommaren är för kort :(

RSS 2.0