NYÅR (duh!)

Eller snart iaf... Som vanligt har jag inte skrivit på evigheter, men jag antar att det finns värre dödssynder att begå. Jag har lite svårt att skriva för min flickvän och hennes bror busar omkring...

Skönt med jullov iaf även om nästa vecka kommer till viss del gå åt till att hjälpa föräldrarna flytta och imorgon ska jag hem till föräldrarna igen och bära prylar, fördelen är att dom fixar middagen. Sen är det ju inte så värst tråkigt att träffa dom heller.

Snart flyttar jag och flickvännen till en större lägenhet också, det blir guld. Vi fick en massa fina grejer på julafton också. Nä nu orkar jag inte skriva mer.

Eller JO! Jag och Banne ska ut på parkourträning för första gången på evigheter på onsdag. KUL, KUL, KUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0