Nu igen...

Jag är träningssugen. Igen. Jag har varit en duracellkanin den senaste tiden i parkouren. Jag har varit ute varenda kväll, kört intenstivt i drygt 2 timmar och åkt hem lite lagom trött. Om man ska analysera lite så kan man säga att durationen och frekvensen är bra men intensiteten har varit på tok för låg. Jag har inte ens haft träningsvärk under veckan.

Nu vill jag ju ut igen men jag hade nästan bestämt att jag skulle stanna hemma ikväll, för en gångs skull. Käka lite fruktsallad som jag fixat, kolla på film. Samtidigt känns det korkat att låta bli att dra ut en kväll som den här. Det är varmt, det är vardag så det är inte tjockt med folk och solen har inte riktigt gått ner än, alltså helt perfekt.

Jo jag ska ut. Ses om ett par timmar! :)

-------------------------

Sådå, nu är jag tillbaka och klockan är nästan 23:30. Det blev mest springa men ganska mycket hoppa också, jag var faktiskt lite seg. Men det löste sig, jag hade turen att få ett samtal av min förra flickvän lagom till att jag kom ner från mosebackes murar, jag kan verkligen stå där hur länge som helst. Lyckligtvis var allt bra med henne. Tur det, hon förtjänar verkligen att må bra, hon förtjänar allt.

Jag sa tidigare att jag skulle lägga upp lite (suddiga) lägenhetsbilder så jag slänger upp dom här också. Notera att det är långt ifrån klart. Fattas fortfarande lite saker som t.ex. taklampor, tavlor, stolar och så är inte sängen klar än.

Köket
Köket är nog det som är mest färdigt. Funderar på att skaffa en micro men det funkar faktiskt riktigt bra utan (trodde jag faktiskt inte).

Datorhörna
Datorn. Min plugg / jobb / spel / musik / gitarr/ prata med folk / osv -hörna. Nämnas bör att jag har inte en flyttkartong som golvskydd längre...

Garderober
Bordet (som saknar stolar), mina hantlar och mina garderober som jag fullkomligt älskar.

Sängen
Sängen som ni nog ser inte är riktigt klar, men saatan vad gott jag sover i den. Blir så när man haft samma säng i en väldig massa år.

Badkaret
Sluligen mitt mysbadkar, jag älskar det helt enkelt.

Men, men... Nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag göra det jag tänkte göra från början. Dega och äta fruktsallad!

Kommentarer
Postat av: kim

fiiiiiiint :D
verkar som du trivs bra. skönt det. vi ses snart. kram

2008-06-03 @ 11:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0