Skön dag med träning

Jag tränade med några trevliga människor i Tumba ett tag i eftermiddags, sen drog jag in till stan och fortsatte träna själv i ett antal timmar. Nu är jag således trött, seg, solbränd (aj!) och ruskigt hungrig.

Här hemma börjar saker faktiskt komma i ordning. Det ända som verkligen fattas är något på väggarna, en propp till badkaret och kanske en eller annan taklampa. Jaja, det är senare projekt.

Kärlekslivet står still, men det kanske är bäst så, jag vet inte. Jag vet inte om jag behöver någon att bry mig om eller bara någon att prata med, kanske bägge dera. Jag känner iaf att jag har funnit ett lugn sedan jag kom till Sundbyberg som jag har letat efter länge, något jag kan jobba utifrån och påverka. Det känns bra.

Över till roligare saker. Jag körde en eldshow på en fest igår tillsammans med flera gamla vänner från Stocksund, mitt hem i mina första 22 år. En av mina gamla vänners föräldrar hade kombinerad 50-års och utflyttningsfest. Det var helt underbart att elda med mina bästa och äldsta vänner igen. Det händer alldeles för sällan. Plus att föräldrarna har varit i Stockholm i ett par dagar, något som alltid lyser upp tillvaron.

Det är lika skönt varje gång jag kommer hem till Stocksund. Allt är hemma där, precis allt. Nej, nu måste jag fixa klart min middag och nu i veckan blir det mer träning, mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0