Long time no see

Jag räknar med att de flesta har slutat läsa här pga brist på uppdateringar.

Iallafall, i dag åker jag iväg på min enormt efterlängtade (2-3 år) resa till London för att träna med PK Gen i en vecka. Målet med resan är 1. ha sjukt kul och 2. lära mig allt nytt om parkour jag kan eller åtminstone bekräfta det jag redan kan.

Detta innebär förstås också att nästa träning jag leder kommer vara på måndag den 24e, då vid slussen.

När jag kommer hem ska jag fixa en summering av det som hänt under veckan på gott och ont, får hoppas att ni som tränar och fortfarande kollar här lite då och då har nytta av det.

Ses om en vecka!

Kommentarer
Postat av: Dee-Kej

såklart folk kollar :P

2009-08-20 @ 22:02:55
Postat av: Mauri

Kanske skulle ha sagt det tidigare men jag prenumererar så sluta inte skriva ;)

2009-09-01 @ 10:36:06
URL: http://injurdninja.deviantart.com/
Postat av: Tebe

Tjenare, det är en skön blogg du har, jag gillar att den är så balanserad mellan det fysiska och filosofi.



Det är jag som skrev på PKforumet igår, så jag är ute och kartlägger mina möjligheter. :)

Skulle gärna plåta dig nåndag när jag vet hur.



Hur ofta tränar du och ditt gäng i stockholm och vart hittar man er?



msn: [email protected]

2009-09-01 @ 12:23:00
URL: http://torbjornskogsberg.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag är kass på att skriva nu för tiden (nu för tiden = sjuukt länge)



Vet inte varför, dels har det blivit mer träning och dels har jag inte kommit på något jag velat skriva om.



Tebe: Tack! Låter grymt, jag hör av mig!

2009-09-01 @ 18:12:03
Postat av: Simon

Tja Martin! Tycker att det är dags att du uppdaterar bloggen nu :)



Skriv liksom om vad du gjort för övningar vart du varit! Din blogg äger, går in väldigt ofta för att se om du uppdaterat, så nu får du allt göra de! :)



Hade bra!

2009-09-14 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0