Dåligt samvete

Inte så illa som det låter :)

Det gäller parkourträningen som liksom de flesta andra vintrar går på lågvarv. Jag blir bara avis på  min katt som flyger omkring här hemma, hoppar mellan allt möjligt. Även om jag rent fysiskt kan göra många av de rörelserna han gör (på hinder anpassade för min storlek dvs) så har han en precision, balans och reflexer som jag självklart inte kan komma nära. Jag är självklart också sjukligt träningssugen. Måste springa till andra sidan av rummet och göra en massa chins lite då och då för att inte dega ihop. Det är ganska illa...

Det som jag däremot mår bra av att mitt examensarbete är inlämnat, reviderat och klart. Det innebär att jag bara har ett år av dans, skidåkning, gymnastik osv innan examen. Kommer bli skumt att sluta plugga men samtidigt skönt att börja jobba och få en vettig månadslön.

Så då var man ledig ett tag. Jag har till den 19e på mig att njuta av ledigheten (och det mysiga vädret). Jag gillar fortfarande inte kyla. Inte för att jag fryser lätt, det har lumpen och träningen tagit hand om, men lite värme innebär mycket kläder. Mycket kläder innebär mer att bära på och jag är i allmänhet ingen fan av stora mängder kläder (misstolka fritt).

Det här inlägget blev allmänt intetsägande och spretigt, men som jag nämnt tidigare här så skiver jag mest för mig själv och mina föräldrar så det gör inget! Ha!

Btw nån ska ha stryk för uppfinnandet av light läsk.

Jag behöver mer socker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0