För mycket tid?

Just nu vet jag inte vad jag ska göra, en ganska skum känsla när jag är hemma. Av allt jag kan göra hemma med dator, instrument, tv osvosv så har jag inget att göra. Zenith ligger och sover på mina fötter. Hade det varit varmt och torrt hade jag varit i stan och tränat för länge sen men efter en dag med idrottskurser i skolan så känns inte energin på topp.

Sova är inget alternativ än, plus att jag måste sabba min redan inexistenta dygnsrytm ikväll så den är väl förberedd för HJK imorgon.

Fan, det är fredag kväll, känns som man borde kunna hitta på nånting...

Anywho, I is bored. Snart drar jag ut och tränar iaf.

UPPDATERING

Nää, nån träning blev det inte. Jag passade istället på att göra om utseendet på bloggen lite. Är inte helt klar med småpysslet men huvuddelen är klar. Nu måste jag sova, jobb imorrn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

personligen tycker jag bloggutseendet nu är mkt bättre =) I'm sorry about din tråkiga fredagkväll..dock är det löning nästa vecka så då kan du liva till de :D

2009-01-24 @ 00:43:27
URL: http://flawsandall2.blogg.se/
Postat av: Pe

stort plus för nya blogskinnet, men minus för word-spacing, lite för stort värde för att vara lättläst :b

2009-01-25 @ 11:04:08
URL: http://blog.prefect.se
Postat av: Martin

Tack! :) Jo jag vet, det är fonten som är sån. Jag ska kolla runt lite om jag hittar nån bättre. Ska fixa fonten i kategori-/arkivlistan också.

2009-01-25 @ 16:31:03
Postat av: Anonym

Tycker det blev helt ok. Kanske lite väl stor text. Men helt ok. Blev lättläst om inte annat ;)



Har skickat ett mail tll dig Martin, men inte fått något svar. Tänkte att jag provar att fråga här lika gärna (så kanske någon annan kan svara också). Hur länge håller måndags träningarna på ungefär? Tänkte komma imorgon. Men det vore bra om jag vet vilket tåg jag ska boka in för hemresan. Så det passar med bussar och så. Har rätt långt att åka. :)

2009-01-25 @ 16:57:10
URL: http://ronnies-training.blogspot.com/
Postat av: Ronnie

Tack för ditt svar Martin. Ses ikväll.

2009-01-26 @ 08:44:32
Postat av: Skolarbete

Hejsan. Jag var ute på Le-parkour.se och letade efter någon att intervjua till mitt skolprojekt som handlar om att skriva en artikel.



På forumet sa dem att du var den mest erfarna och att det skulle vara bäst att intervjua dig för min artikel(Då får självklart den klara artikeln). Skulle du vilja vara med så kan du skicka ett mail eller lägga till mig på msn: [email protected]



Tack på förhand



//Gustav Karlsson

2009-01-27 @ 10:36:41
Postat av: Fröken vatten

Hehe, jag gillar nya headern. Ser ut som att dina silhuetter typ voltar över tornet ^^

2009-01-27 @ 23:21:31
Postat av: Martin

Haha tack, tror jag.. Har du märkt att den första från v. är mörkare än dom andra?



Jag ska orka fixa det förr eller senare :)

2009-01-28 @ 22:50:27
Postat av: Surfis

Om du har för mycket tid borde du ju hinna blogga lite mer... ;)

2009-02-04 @ 21:53:59
URL: http://surfaren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0