Bara lite om just nu

Just nu känns det mesta faktiskt ganska lagom. Jag är lagom mätt, vädret är sådär lite lagom, jag har sovit ordentligt för en gångs skull.

Jag har fixat ihop min freebord och letade backar i stan till stort sett hela dagen igår, utan någon större lycka kanske jag ska säga. Men jag fick iaf träffa lite kul folk på kvällen, samma som vanligt alltså, och såg deras eldblås på stora scen under DJ-battlet på Ung08.

Mina kompisar blåser eld på ung08.

Sen drog jag faktiskt hem redan runt 23 av den enkla anledningen att jag var tokseg. Gick och la mig vid midnatt, somnade direkt och vaknade 11 timmar senare. Jag tror det behövdes.

Nog för att det är kul med helg (av någon anledning, det är ju sommarlov) men jag ser mest fram emot måndag. Då kör vi nästa parkourträning och med lite tur så kommer det lite nytt folk. Om det inte gör det så är det fortfarande samma härliga människor som vanligt.

Sen har vi faktiskt ett tv-jobb på gång inom parkouren, men mer än så skriver jag inte just nu :P

Anyway, idag ska jag kolla backar längs blå linjen. De bästa hittills har jag precis utanför min dörr här i Sundbyberg, men det måste finnas fler.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag är gärna nytt folk om jag får veta när och var ni tränar.

2008-08-16 @ 12:36:39
URL: http://cynism.se
Postat av: Martin

Nästa träning är nu på måndag kl 19 vid Luma i Hammarby sjöstad, alltså vid tvärbanehållplatsen. Bara att komma. Får jag tag i din e-mail så skriver jag upp dig på mailinglistan så för du löpande info.

2008-08-16 @ 16:45:06
URL: http://traceur.webblogg.se/
Postat av: Andreas

hm, hade för mig att mailen jag anger gick att se på blogg.se... addehultis at hotmail är den iaf. Gör det ngt om jag tar med en nybörjare btw?

2008-08-16 @ 18:15:45
URL: http://cynism.se
Postat av: Martin

Inte ett dugg, nybörjare kan definitivt komma.

2008-08-16 @ 21:42:39
URL: http://traceur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0