Kort om idag

Bara en skön dag rakt igenom. Älskar att vara ledig, även om det kommer bli kul att börja plugga igen. Tur att det är 3 veckor kvar :D

Jag spenderade största delen av dagen med att dra runt i stan och leta fina freebordbackar. Efter att ha dragit igenom norrmalm och södermalm lite ytligt så kom jag fram till att dom roligaste backarna fanns precis utanför min dörr, då jag faktiskt bor på toppen av ett berg. Får göra en pistkarta för området...

Sen körde vi parkourträning förstås. Lika härligt som vanligt, om inte bättre. Det kändes nog bäst pga att jag kört bräda hela dagen, körde träning på det men kände mig ändå inte så värst seg. Jag kände att träningen givit resultat, vilket förstås är en riktigt skön känsla.

På toppen av hammarbybacken vid slutet av träningen 080812

Här är hela gruppen (förutom Micke som behövde kila iväg). Vi fick äntligen köra vår överraskning som vi så länge planerat; att springa upp för Hammarbybacken. Att bara komma upp och sätta sig ner gör det hela värt det. Man känner sig så nöjd med sig själv så det är svårt att beskriva.

Från toppen av Hammarbybacken

Utsikten gör ju inte saken sämre. En solnedgång över Hammarby sjöstad är ingen dum syn.

Blev ett kort inlägg idag, mest för att klockan är kvart över 2 och jag tänkte sova lite i natt också :)

Kommentarer
Postat av: Dee-Kej

Va biffig jag ser ut på fotot xD

2008-08-12 @ 03:02:26
Postat av: Martin

Du är ganska biffig ;)

2008-08-12 @ 03:08:10
URL: http://traceur.webblogg.se/
Postat av: Dee-Kej

Jaja, men mer muskulös än vad jag brukar se ut ;P

2008-08-12 @ 04:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0