Träningsdags igen

Nu när jag äntligen är hemma från min lilla semester så ska jag komma och köra träning igen. Hoppas allt gick bra i torsdags!

För imorgon gäller samma som vanligt, precis det som står i mailet. Vi ses kl 19:00 vid Luma i Hammarby Sjöstad och kör i ett par timmar.

Ska också passa på att hälsa Micke välkommen ombord. Micke är en gammal parkourveteran som nu hittat tillbaka till parkouren och kommer finnas på plats på träningar i mån av tid, dock som det är nu endast på måndagar.

Jag ska återkomma med en lista på oss som faktiskt har hand om Parkour Akademin Stockholm. Tror inte att detta har framgått ordentligt.

Ses imorgon iaf.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hejsan!

Jag vill också börja träna.....kan man det när man är 13 år? Eller har ni åldersgräns? Jag har bra självdiciplin och hyfsad kontroll på kroppen och har testat några trick....

När och var ska man dyka upp om det går bra att jag kommer?

Ursäkta om detta inte är rätt ställe, men jag var bara tvungen att hitta ett ställe att fråga på.



//Alex

2008-08-11 @ 21:51:56
Postat av: Martin

Vi har tyvärr satt en åldersgräns på träningarna som det är nu. Men tanken är att kunna utöka till träningar för yngre snart. Känns taskigt att säga, men vi behöver göra så just nu :(

2008-08-12 @ 01:35:22
URL: http://traceur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0