Uppåt och nedåt, mest uppåt

Tänkte bara skriva av mig lite om nuläget innan jag drar iväg till Norrköping. Kommer inte skriva igen förrän allra tidigast på söndag kväll. Min sinnesstämning har varierat lite på sista tiden. På förmiddagen kan jag vara lyckan själv och på eftermiddagen kan jag nästan känna mig deprimerad. Känns lite skumt men samtidigt tror jag att jag vet källan. Det får ta sin tid.

Jag tog en promenad med en tjejkompis ikväll och pratade lite. Det behövdes verkligen, hur skönt som helst att bara gå och snacka i stan i ett par timmar. Vi ska boka in en chilldag i nästa vecka.

Imorgon drar jag iväg till Norrköping. Vädret ser inte toppen ut, men tanken är två dagars parkourträning för att sedan på fredag vara i Linköping och ha gemensam födelsedagsfest för mig och min pappa. Sen tänkte jag åka tillbaka till Norrköping och köra freebord i två dagar innan jag åker hem på söndag kväll. Inte nog med allt detta, för när jag kommer hem är det ett fortfarande ett par veckors sommarlov kvar innan skolan börjar och sommarlovet avslutas inte med något mindre än Street Cars Summer Fest på Barkarby flygfält :D

Så med undantag för vissa funderingar som i vanlig ordning funderats över för mycket så känns det mesta ganska bra. Ses efter helgen!

Kommentarer
Postat av: kim

minst du stsf förra sommaren. minnena sköljer över mig nu. (shit vad varmt det var!!)

2008-08-06 @ 15:47:00
Postat av: Dee-Kej

Ska du jobba på SCSF eller kan man haka på me grannen? ;P

2008-08-06 @ 20:04:16
Postat av: Martin

2008-08-08 @ 00:36:55
Postat av: Martin

Kim, Självklart kommer jag ihåg, jag va fan fortfarande nervös för att träffa dig då :P

Kom gärna förbi. Stor kram så länge!



Jag ska jobba på SCF ja, men jag vet inte hur många fribiljetter jag kan fixa, vi får höras när det närmar sig.

2008-08-08 @ 00:40:18
Postat av: Dee-Kej

Fribiljetter? Det skulle vara asnajs xD Men pengar är inget bekymmer nu efter födelsedagen ;P

2008-08-08 @ 13:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0