Julledigt

Dåligt med uppdateringar som vanligt. Det beror nog mest på att jag har lite jullov och tar mycket tid till annat, mest att skriva texter till Parkour Akademins hemsida.

Jag kommer självklart att posta länken här när sidan har fått lite mer grafik och innehåll.

Som det är nu så åker jag ner till Linköping för att spendera julen med min mysiga familj. Det tar alltid emot att lämna stan men man vet ju att man kommer tillbaka inom kort, tänkte försöka komma hem fredag natt. Skönt att träffa familjen ett tag iaf. Lite synd att man måste åka hem tidigare men jag har saker att ta hand om här hemma i helgen.

Nej, nu måste jag packa klart. Ska ut och luncha med brorsan snart och sen åker vi.
Här är en julbild också, eller ja... utomhus är det iaf, dagen för julafton. Jag klagar faktiskt inte, skulle det vara snö hade det bara varit slask iaf och som det är nu så kan vi träna. Dessutom har världen varit mestadels jämngrå i säkert en månad så det känns dumt att klaga på blå himmel.



God jul och Gott nytt år på er allihop! Och träningsvärk ;)

Kommentarer
Postat av: Surfis

Ja, en annan behöver verkligen träna... Synd att min hals inte är kompatibel med temperaturer under +5. Men med den globala uppvärmningens hjälp kanske det klättrar över den gränsen redan i februari. :)

2008-12-23 @ 14:54:47
URL: http://surfaren.se/
Postat av: Surfis

Och så glömde jag ju säga God Jul på dig också. :P

2008-12-23 @ 14:55:27
URL: http://surfaren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0