Bra känslor

 Nu känns allt så där bra igen. Parkourklasserna startar nästa vecka och loggan och namnet är klart. More I ain't telling. Yet ;)

Jobbet känns mycket bättre nu på något sätt. Beror nog främst på bra sällskap men också för att jag bara jobbar sextimmars dagar nu fram till min födelsedag och sen är det en hel månad kvar till terminstart. Inte helt fel. Jag snackade parkour i P3 idag också tillsammans med en av mina bästa träningskompisar, blev ganska bra. Hoppas att vi når ut till många.

Vi var och fixade en kostym idag också. Kändes lite off med tanke på att jag inte haft kostym på säkert 5 år, men jag måste erkänna att det kändes ganska bra. Får se vad jag ska planera in till min födelsedag också, men det blir nog nån form av chillfest. Kanske ska fixa en vattenpipa tills dess...

Jag har nästan fått alla bilder från det senaste fotosessionen med Patrik Öhman också, måste bara posta ett par (ja vet, jag är ego).

Två till av patriks bilder i sneakpeakversion.

Ok det här blev ett ganska spretigt och förvirrat inlägg men jag är trött, full med wok och i en sockerdal. Nej, nu måste jag sova lite. Jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0