:D

Det här blir ett väldigt flummigt inlägg men det mesta är så bra just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till!

Jag ska till CBY i övermorgon
Igår körde vi den största parkourworshopen (via stadsmuseet) som vi någonsin gjort
Vi har nu intresselistor med säkert 50 pers till de kommande parkourklasserna.
Vi har fått kontakter hos DN och ett akritektkontor inblandade i ombyggnaden av slussen
Vi har hittat några nya helt underbara träningskompisar som jag förstås ska ut och träna med ikväll
På sista tiden har det publicerats ett antal av våra artiklar om parkour vilket lett till ett enormt intresse (därav intresselistorna). De flesta har iofs fått för sig att jag representerar Le Parkour Sweden, vilket jag faktiskt inte gör.
Sist men inte minst, det är sol, 22 grader och jag har glass i frysen!!!

Två av den senaste tidens artiklar. I detta fall Mitt i Solna och DN på stan.

Det där var några saker men nu orkar jag inte skriva fler. Suffice it to say, det är en härlig tid :)

Kommentarer
Postat av: Dee-Kej

Hah, Maria såg artikeln i Mitt i Söder, och ringde mig direkt! xD Du börjar bli småkänd brorsan :P Asbra med mer "rätt" parkour i media! :D



Längtar efter de där träningarna xD

2008-07-09 @ 21:38:20
Postat av: Surfis

Jag börjar undra vilka "vi" du pratar om... Jag vet att det inte inkluderar mig själv, men kanske några andra jag känner?

2008-07-10 @ 14:25:44
URL: http://surfaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0