Hemma

Från CBY´08.

Trött och glad, igen. De senaste 4 dagarna har definitivt varit några av de bästa på hela året och nu väntar 3 veckor jobb med min födelsedag som avslutning :)

CBY´08 var en fullständig succé. Det var länge sedan jag hade så kul under så många dagar i rad. Nog för att vi hade lite regn men det kompenserades lätt för genom att bete sig som en jojo mellan bastun och sjön.

Bastun ja. Jag tror inte att jag spenderat så här mycket tid i en bastu ens under hela förra året, OCH året innan det tillsammans. Men det har inte bara bastats. Det har körts eldbattle, eldshower, eldfotboll, salsa, dubbelstavskast (säger nog inte så mycket men iaf), akrobatik och en massa degande och badande.

Idag, lagom pigg som jag är (låt oss säga att det funnits en viss sömnbrist på senaste tiden) har jag jobbat. Det är inte tråkigt direkt men saatan vad skönt det var att sluta idag.

Nu ska jag plocka upp min tvätt, fixa klart min middag och skicka ut mail om parkourklasserna. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0