Kort om just nu

Ny design!!! Jag vet inte om den här helt klar men jag tror det, för jag älskar den faktiskt som den är nu. Om ni inte gör det... ja det bryr jag mig faktiskt inte så mycket om :P

Just nu ligger min finplanering inte längre än en dag framåt. Imorgon ska jag nämligen dra mig till Ikea och fixa lite välbehövda möbler. Det kommer bli värsta lyxen att ha stolar vid sitt matbord.

I övrigt är jag lite lagom seg efter dagens parkourjam. Vi har besök från Malmö i två dagar till så vi får se hur mycket träning jag hinner med imorgon med allt annat jag vill göra.

På torsdag kör vi eldning i grytan på långholmen igen. Mycket folk kommer dit så det ser jag fram emot. Känns så sjuukt bra att vara aktiv inom Eldsjäl igen.

Nästa helg då... Då är det faktiskt jam i uppsala av alla ställen. Mysig stad att träna i med härligt folk att träna med. Kan det bli bättre?

Då är det bara fredag och söndag kvar den här veckan... Aja, jag ska nog hitta på nått kul.

Dagens (onödigt suddiga) bild blir ryggen på min tröja som kom med posten igår. Jag visste att jag borde gjort texten större, men jag älskar den iaf. Jag brukar iofs träna i linne men jag får väl variera mig lite.



Nu ska jag lägga mig i badkaret och sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0