Mer jobb och mer parkour

Sedan CBY har jag jobbat, mitt vanliga jobb på Gå & Löp Kliniken här i sthlm. Det är verkligen inget dåligt jobb men jag skulle aldrig klara av att jobba så under en längre tid. Gå upp, vara på jobbet, sova, gå upp, vara på jobbet... Allt jobbande har också gjort träningen mer sällsynt, men imorgon ska jag ut direkt efter jobbet. Känns behövligt.

Jag är lite tankspridd just nu, det går tankar åt lite alla håll men jag har börjar iaf bli klar för att köra igång parkourklasserna som jag velat starta upp i 2 år. Jag ser så enormt mycket fram emot det. Egentligen behöver jag bara sätta en tid nu för första träningen och så är det grönt att köra.

Det blir inte mer inlägg än så här ikväll. Jag har som sagt lite för mycket på hjärnan just nu. Inte många olika saker, bara lite för mycket. Det finns saker som jag vill prata om men inte hur som helst, eller med vem som helst.

I vilket fall, det viktigaste är att jag på det stora hela mår väldigt bra. Jag har vänner som jag inte skulle byta mot något, jag har nästan fått ordning på mitt hem, parkourklasserna kommer igång och... jag jobbar imorgon.. fan. Men skit samma, jag är glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0