Uppåt och nedåt

Jag ska börja med det tråkiga. I förrgår, 2 juli när jag var ute och tränade fick jag beskedet om att min farmor gått bort. Det var ingen enorm överraskning men tragiskt ändå. Jag har förlorat släktningar förr men ingen som jag varit så nära. Jag skriver inte så mycket mer här för händelsen har ältats tillräckligt. Nu lägger jag hellre fokus på att hedra henne och jag har skrivit en tanke på Eldsjäl till hennes minne.

Jag var på en eldträff igår kväll och det hjälpte mycket. Inte för att jag vill glömma, men för att jag måste fortsätta mitt eget liv, inte sacka ihop även om jag tog en del tid för mig själv då också. Det blev ingen eldning, men gott om träning, klättring och ätande av kakor.

Imorgon åker jag till Uppsala för att träna där under dagen så får jag se vad som händer nästa vecka. Förutom en parkourvandring på tisdag och CBY från fredag och framåt så är kalendern ganska tom.

Pengar må vara trevligt men jag ser inte fram emot att jobba i tre veckor direkt efter CBY, men man måste ju håva in lite pengar och speciellt om jag ska ha råd med träningsresan till London och Parkour Generations senare i sommar.

Ta hand om er så länge så ska jag skriva igen efter Uppsala!



Kommentarer
Postat av: Paps

Har följt länken två gånger och mitt virusprogram protesterar högt. Siten http://www.eldsjal.org/ är infekterad med en trojan (ett javascript) som laddas ner till Din locala mapp Temporary internet files. Så jag undviker den siten. Vill gärna läsa inlägget om jag kan få ett mail. . .

2008-07-07 @ 10:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0