Bra helg

Har inte så mycket parkourmässigt att skriva om ikväll, det händer en väldig massa men inget som jag kan skriva om riktigt än ;)

I fredags jobbade jag i ett par timmar på förmiddagen och drog sen ut och tränade. Jag hade hört ryktesvägen att det skulle vara eldsjälar i tanto så jag drog dit. Hittade efter lite promenerade en eldsjäl som varvade solning med att bli störd av allmänna skumma människor. Efter att ha hängt där ett tag kom några till och efter ytterliggare ett par timmar blev jag träningssugen igen och drog ut.

I lördags hade eldsjäl sitt årsmöte vilket kort och gott innebar att en massa trevliga människor (eldartister, akrobater osv) från olika delar av landet kom till Stockholm. Efter avslutat möte (som varade en väldig massa timmar btw) drog jag hem, käkade lite. Sen bar det iväg till Alby och Burnt Out Punks! Efter en grym show tog vi en pizza i Alby och jag var hemma till tre, alltid skönt att komma hem när det är ljust :)

Upp tre timmar senare till tåget ner till Linköping för att träffa mina kära föräldrar. Jag fick ta igen lite sömn på tågresan och på en soffa hos föräldrarna. Nu är jag äntligen hemma igen och imorrn ska jag upp och jobba.

Riktigt skön helg men nu måste jag slagga. Fortfarande några timmar kvar att ta igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0