Dagsläget och en tanke om påverkan

Kort inlägg ikväll, mest för att jag har tränat en väldig massa idag. Eller ja, tränat och tränat. Jag har hoppat, hängt och balanserat en massa.

Jag har återfått kontakten med en grymt duktig fotograf som jag jobbat med tidigare och idag träffades vi och en av mina bästa träningskompisar och tog en massa bilder. Några smakprov kommer här (men dom har ni förstås sett långt innan ni läser det här...)

Originalen är fotade av Patrik Öhman (http://www.patrikohman.com/)

Sneakpeak av några bilder. Orginalen fotade av Patrik Öhman.

Älskar att jobba med duktiga människor :)

Men fotandet åt sidan så länge. En sak som jag började fundera på idag är påverkan, då speciellt andras påverkan på en själv, kort- och långsiktigt. Man märker ju sällan sin egen förändring, men man kan märka andra människors reaktioner på ens eget beteende och göra vad man kan för att anpassa sig till det bättre.

Det senaste året har varit ett av de mest lärorika någonsin. Mest pga att det har varit så annorlunda från alla tidigare år. Jag har flyttat tre gånger, miljö- och livsstilsombyten som alltid leder till fler förändringar. Men jag mår riktigt bra efter det här året och även om jag inte är helt stolt över hur jag hanterat vissa saker så är ändå resultatet som det är och inget att gräva i.

Jag har ett självförtroende nu som jag inte hade för ett år sedan och jag har iaf börjat inse vad jag behöver. Jag gav tid och energi och fick tillbaka mer än jag trodde, synd bara att det tog mig så lång tid att inse det. Jag är nog skyldig en viss person mer uppskattning än som framgått.

Men jag tänker inte störa mig på saker som jag är missnöjd med, jag tänker njuta av allt jag kan och titta framåt mot en sommar av parkour, eldshower och brottsliga mängder glass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0