Fest, eld och parkour

Ganska många bra saker på en dag dvs. Jag kör en stadsvandring (en parkourworkshop) kl 18. Sen blir det att dra direkt till Kaospiloternas fest på hammarbybackens topp där det senare ska eldas. Finns det ett bättre ställe för en fest eller en eldshow än toppen på en skidbacke?

En annan bra sak också. Jag tänkte dra förbi en eldsjälsträff i tanto igår när jag ändå var i stan och tränade. Jag kom bara till hornstulls t-bana innan jag träffade en trevlig kille med en eldstav i handen. (För er oinvigda, är man i närheten av en park i sthlm och ser någon med någon form av eldstav/poi osv så är det med 99% säkerhet en eldsjäl.)

Så nu har jag iaf en kontakt i eldsjäl, det behövs eftersom jag koncenterat mig på parkouren senaste året. Med lite tur blir vi några stycken ikväll också.

Jaja, hoppas ni får en lika härlig kväll som jag ska ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0