Mycket uppåt just nu

Två dagar med en massa parkour och snacka med reportrar, det ena med de tredje och satan och hans moster. Nu jag är lite småseg... Men ikväll ska jag bara fixa en kycklingwok och kolla på nån gammal film. Och kanske ta ett bad...

Även om midsommar blir relativt händelselös som det ser ut nu så känns allting faktiskt väldigt bra, speciellt som jag ska till Sala och elda i silvergruvan nästa vecka med några av dom härligaste människorna jag känner. Kommer bli såååå mysigt.

Veckan efter det är faktiskt ganska tom, så då kan jag förhoppningsvis komma igång med parkourklasserna. Sen, veckan efter det är det CBY*!

Och här trodde jag att den här sommaren skulle bli seg och händelselös :D


*Eldsjäls årliga nationella jätteträff med massor med eldande, workshops, bad, chill och förstås härliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0