Sala och... stuff.

Ja, det känns som att jag borde skriva nått här. Inte helt säker på vad, men det löser sig.

Jag väntar på tre ganska kul saker nu. 1. Att klockan ska bli lite mer så jag kan dra iväg till den stora mysiga bilen mot Sala. 2. Att en parkour t-shirt jag fick för mig att trycka ska komma på posten och 3. att en tidning med en parkourartikel jag gjorde nyligen ska komma på posten.

Min brevlåda kommer följdaktligen vara proppfull när jag kommer hem.

Nästa vecka ska jag ta tag i parkourklasserna igen. Eller... igen. Vi har inte startat själva klasserna men däremot arbetet runt dom. Nästa vecka ska jag köra ett varv i Hammaby Sjöstad och planera, sen kan jag förhoppningsvis ringa runt till alla och köra en provträning mot slutet av veckan. Hoppas, hoppas, hoppas :)

Jag skriver nog en liten writeup från Sala när jag kommer hem på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0