Slow Wednesday

Riktigt bra dag igår. Jag fick mycket gjort på förmiddagen, jobbade lite på eftermiddagen och träffade några gamla vänner på kvällen. Efter jobbet gick jag till rålis och träffade en kompis som jag inte sett på minst ett år, kanske två. Alldeles för lång tid iaf. Det är ju först då man märker hur mycket man saknat dom.

Idag då... Ja det är väl nackelen med att vara ledig vissa dagar. Ingen annan är ju det. Visst är det lite molnigt idag men man får väl dra till stan och kolla på glada studenter, finns gott om dom så här års.

Imorgon ska jag elda iaf. Jag har dragit ihop en träff i grytan och det ska bli kul att träffa några gamla och nya eldsjälar. Nya för mig iaf, men säkert gamla dom också :)

Korrigering... Nu ösregnar det. Jag har nog ingen brådska till stan idag.


UPPDATERING!
Nu däremot, ett par timmar senare skiner solen så nu ska jag fixa lite käk och sen dra till stan och träna. All good! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0