Craving for parkour

Det här skulle handla om allt möjligt (igen) men jag blev plötsligt en smula (ett smulberg) träningssugen. Jag drar således till stan och skriver mer senare, förhoppningsvis :)

UPPDATERING

Jag vet, det var bara ungefär 2 timmar sedan jag drog ut men 1,5 av dom var konstant rörelse så där är ingen fullständig katastrof.

Jag körde på, full fräs, jättekul, varmt, solnedgång vid slussen osvosv. Jag gör en av mina absoluta favorit catleaps och får ett sår på handen. Precis på det där stället där man aldrig får sår och aldrig behöver härda, precis där. Precis vid pekfingrets rot. Det blöder förstås som tusan och rent blir det ju knappast med tanke på att jag har halva stockholms bakterieflora på händerna. Så istället för att köra vidare och trycka in resten av stockholms bakterier i såret så drar jag hem.

Som ett metaforiskt plåster på såren (jag har inga plåster...) så ska jag plantera mig i badkaret och äta glass och imorgon ska jag bla träffa en mycket god vän och dra till systemet med brorsan och köpa ytterliggare "medicin" för sånna här situationer.

Tur att det är sommar (på tal om...?) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0