För lite parkour :(

Alldeles för lite parkour. Den senaste perioden har kännetecknats av två saker.

1. Få ordning på min lägenhet (Nästan klart btw)
2. Försöka få allt klart i skolan (På G)

Så jag kan iaf säga att jag har varit dålig på att träna med gott samvete. Det hade egentligen behövts efter dagens projektredovisningar på GIH. Nio timmar nötande av tabeller, diagram, tester, aktiviteter osv osv. Intressant visst, dom första 2-3 gångerna men efter 10-12 redovisningar började man tröttna en smula. Nu är det över iaf. Så nu är det bara en massageexamination komplett med töjningar och pressurbehandlingar, en gruppuppgift som jag inte ens orkat kika på än och en mysig tenta på idrottsskador kvar, inom loppet av ungefär en vecka.

Det är tur att det mesta av det här är riktigt intressant :)

Jag måste ut och träna snart igen. Lyckligtvis ringde en mycket trevlig person för en kort stund sedan och föreslog just det. Får bara se om jag hinner, måste jobba lite nu när sommaren är på g och CSN inte är det.

Nej, nu ska jag sluta gnälla, ta en kopp te och spela något intelligensbefriat. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0