Inflyttad

Nästan iaf. Jag flyttade till Sundbyberg igår. Känns riktigt bra, men det kommer kännas bättre när jag kommer i ordning. Flyttkartongerna har förpassats till ett hörn och jag börjar sakta komma i ordning. Saknas fortfarande lite småsaker som galgar och taklampor, men det ska jag lösa idag.

Jag hoppas få lite lugnare nu framöver nu när jag faktiskt har en stabil grund, mitt eget ställe. Det har hänt mycket det senaste halvåret. Jag har flyttat tre gånger, blivit förlovad, blivit singel. Kanske inte är mycket för alla men för mig är det det. Min förra flickvän verkar ha det riktigt bra nu också. Jag var inte direkt orolig, hon är stark men det är samtidigt skönt att veta. Det vore synd att tappa kontakten med en sån härlig person som hon faktiskt är.

Jag tog en liten promenad på kullen utanför mitt fönster (kullen som jag bor på) med tornet. Det är verkligen ett mysigt ställe. Det är inte långholmen men det är ganska bra för att vara precis utanför ytterdörren. Jag avnjöt en riktigt vacker solnedgång innan jag gick in igen.

Det finns som sagt fortfarande lite att pyssla med men vad kan man förvänta sig, jag har inte ens bott här i 24 timmar än. Det är bara att jobba vidare.

Kommentarer
Postat av: kim

det var härligt att träffa dig igår, du såg lycklig ut (om än stressad) självklart mår jag bra och jag kommer vara kvar här för dig, vore bara dumt att tappa kontakten. tänkte passa på att be om ursäkt, jag har inte insett hur omtumlande allt varit för dig den senaste tiden. hoppas du hittar tillbaka till ditt lugn nu. du förtjänar det. massa kramar, kim.

2008-05-15 @ 10:31:51
Postat av: Fredrik Inredning & Mode

nice blogg!

2008-05-15 @ 23:01:01
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0