Sundbyberg

Ja, då var det klart. Jag flyttar till Sundbyberg om en vecka. Det mesta snurrar just nu men jag ser enormt mycket fram emot det. Bostadsmarknaden är fan inte rolig att jobba sig igenom (förutom visningarna) så jag är glad att det är över.

Nu kommer bara hela grejen med att flytta in. Möbler som ska hit från föräldrarnas hus i Linköping, prylar som måste inhandlas osv osv.

Det här blev lite kort för jag insåg just att jag måste till skolan, men jag har inte mycket mer att skriva nu iaf. jag skriver mer senare när jag fått lite ordning på saker och ting.

Kommentarer
Postat av: kim

men grattis! att du inte har hört av dig och berättat... kan ju vara bra om du får dina saker till dess. eller vad tycker du. stort grattis och jag hoppas att du kommer trivas. kram, kim

2008-05-08 @ 10:25:21
Postat av: Surfis

Det var snabba puckar minsann... Synd det, för då hinner jag nog inte hjälpa till att bära saker. Tänkte flytta nästa helg jag också, så jag har lite att pyssla med...
;)

2008-05-08 @ 14:24:02
URL: http://surfaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0