Trött men glad

Eftermiddagens masserande börjar kännas, det i kombination med pluggande summeras i en ganska seg Martin. Men man ska väl inte klaga, det har varit en riktigt bra dag.

Jag bestämde mig för att se kvällens fotboll på O'Learys här i sundbyberg och jag kommer definitivt dra dit oftare. Det bästa var att jag fick träffa några nya härliga människor och slappna av lite. Jag hade verkligen velat stanna längre men jag måste upp tidigt och har plugg kvar att göra.

Utsikten från mitt fönster

Utsikten från mitt fönster. Det där är mitt torn (inte mitt egentligen...) och så fort jag behöver lite lugn och ro så går jag ut dit. Jag måste ha stått där i en kvart innan jag gick in ikväll. Solnedgångar är finast därifrån. Från mitt fönster går solen ner precis till höger om tornet, mellan träden. Jag får hugga ner dom nån vacker dag :)

Nej nu måste jag fortsätta plugga en liten stund till, jag har en examination i massage, töjningar och pressurbehandling på G. Jag ska lägga upp lite lägenhetsbilder snart också. Aja, ha det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0