Valborg

Min första tanke blev träning i brist på bättre. Även om det verkade lite off så vore den ändå bättre än att sitta inne.

Lyckligtvis kom jag på bättre tankar. Jag blev påminnd att jag faktiskt har vänner som jag inte träffar tillräckligt ofta. Sagt och gjort så drog jag till majbrasan i min gamla hemort Stocksund. Det var nog en av de bästa sakerna jag gjort på länge. Det är intressant hur mycket en plats kan kännas som hemma även fast det inte är det, men det kanske inte är så konstigt att känna sig hemma på en plats där man spenderat 22 av sina snart 23 år.

Anyway. Det duggade en smula men det var så skönt att träffa några gamla vänner, jag tror jag träffade 6-7 stycken.

Eld

Man kan säga att jag hade en lugn men riktigt skön valborg :)

Nej, nu måste jag ut och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0