Chilldag? Jaaa...

Det här blir mest ett inlägg för att visa att jag överlevde veckan. Känner mig inte så sjukt trött heller faktiskt men igår på träningen kände jag mig inte riktigt pigg någonstans.

Dagen spenderades på en ganska stillsam föreläsning på förmiddagen och en lika stillsam hemmavistelse på eftermiddagen och kvällen. Precis vad som behövdes egentligen. Ett par kycklingfiléer, en bra film, bra musik, lite ben&jerrys, blev en ganska skön eftermiddag :)

Imorgon ska jag faktiskt inte träna heller (hör och häpna) men på söndag så är det stadsvandring igen, kommer bli kul iofs, men desto skönare med lite helg först.

Tog en promenad i stan här om kvällen efter en avslutat parkourworkshop, rensade tankarna lite. Jag kommer nog aldrig tröttna på det här stället ovanför slussen (där bilden är tagen).



Inte världens mest intressanta inlägg ikväll kanske men jag ska sova lite nu, bra dag imorgon. God natt.

Kommentarer
Postat av: Dee-Kej

Hurra för att du kan vila ;D

2008-09-28 @ 21:22:29
Postat av: Martin

Ja, där ser du! :P

2008-09-28 @ 22:35:23
URL: http://traceur.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0