Chillvecka? nope.

Igår (fredag) fick jag en chilldag. Det behövdes verkligen, kanske behöver en idag också egentligen. Men ikväll är det dags för parkour igen, och imorgon kväll osvosv.

En gång i tiden, säg runt gymnasiet, så var jag faktiskt grym på att chilla, på att komma hem efter skolan och inte ha något som jag behövde göra och kunde alltså göra ungefär lite vad som helst, vilket förstås resulterade i mycket datorspelande. Ett under att jag höll mig vältränad, fattar inte hur..

Anyway, nu för tiden, alltså kanske 1,5 månad tillbaka så har jag haft så mycket att göra inom parkouren, eldkonsten och nu de senaste veckorna även skolan som kickat igång. Jag fick för mig att kolla vad jag har att göra varje dag den kommande veckan, utöver plugg dvs.

Idag:         Parkourworkshop och eldshow
Söndag:   Parkourworkshop för Stadsmuseet
Måndag:   Kör träning med Parkour Akademin
Tisdag:     Parkourworkshop för Södra Stockholms Folkhögskola
Onsdag:   Parkourworkshop för Ski Unlimited
Torsdag:  Kör träning med Parkour Akademin
Fredag:     SOOOOOOVAAAAA!!! + en kompis inflyttningsfest :)
Lördag:     Ledig hittills, men vänta bara...
Söndag:    Parkourworkshop för Stadsmuseet

Det konstiga är att jag faktiskt gillar det. Jag har alltid sagt att jag inte skulle palla att vara en person som har saker inbokade varje dag i veckan och jag undrarar om jag fortfarande är det. Jag tror det, men jag tror att det ska lugna ner sig nästa vecka och speciellt nu när det blir kallare och kallare.

Sen ska jag försöka träffa allt eldfolk och recensera en vattenpipa från vattenpipan.com också. Återkommer om det, men här är en bild så länge på själva shishan, länkad den här gången. Tycker den är jättefin :)


Jag ska få tid att träffa min förra flickvän också (gillar inte att använda "ex", hon var mer än ett ex) för det var för länge sedan sist, verkligen för länge...

London då, jo nu ska vi dit. Blir en helg i mitten av oktober. Får bara hoppas att vi slipper ösregn men i vilket fall kommer det bli en milstolpe i min parkourutveckling. Får se hur saker spelar ut sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0