Parkour, freebord, eld och skola

Ja det verkar som saker har blivit som vanligt igen, de fyra stora beståndsdelarna av mitt aktiva liv har börjat samverka igen. Dom har en tendens att göra det när skolan kommer igång antar jag.

Parkouren går lika bra som vanligt. Vi har kört vid slussen i ett par veckor nu och ska köra iaf någon träning till där innan vi rör oss vidare mot medis. Vi har gott om folk och dom verkar tycka om det vi gör, så där är allt bra. Det är som vanligt en del aktiviteter utanför Parkour Akademin Stockholm. Jag ska inte räkna upp allihop men det är alltifrån ungdomscafér till eventföretag. Tur att dom håller mig sysselsatt iaf :)

Freebordåkandet går bra som vanligt. Det har varit lite dåligt med åkning pga dåligt väder men nu har det klarnat upp och det ska nog bli lite åka idag. Med det dåliga vädret så passade jag på att uppgradera alla lager i brädan, på alla sex hjulen. Det gav en grym fartökning, så värt.

På lördag är det en eldshow planerad på en skola i Djursholm som har 10års jubeleum. Kommer bli så grymt! Det är jag och 4-5 vänner. Bara jag tar ändan ur vagnen och kollar upp mina stavar så dom är i eldbart skick. Det kan vara ett plus har jag hört.

Skolan kör på som vanligt också. Läser näringslära och kroppssammansättning nu. Fick nyligen lära mig att jag har 13% fett och 42 kg muskler. Det känns alltså som att parkouren lönar sig :)

Ja det var väl lite kort och gott om just nu. Nu måste jag fixa min tvätt. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0