Parkourveckan slut

Och äntligen lite lugn och ro och kanske t.o.m lite fokus på skolan igen. Med lite tur iaf, jag har lite annat som distraherar mig nu för tiden. Jag mår ganska bra efter idag iaf, kändes som hjärtat slog ett par extra slag också.

Men nu är det en pluggvecka framöver, självklart med dom vanliga parkourträningarna också. Jag behöver något kul att skriva examensarbete om. Hjälp! Några bra (idrotts- eller hälsorelaterade) idéer? Mitt stora intresse ligger ju inom motorisk inlärning, utvecklandet av balans, koordination, kropps- och rumsuppfattning osv, men det skulle bli en lite för jobbig (och lång) studie för en termin...

Parkour Akademin går bra som vanligt. JAG VILL TILL LONDON!!!
Behövde bara skriva det....

Och förresten, ni från eldsjäl som läser det här. Jag har en shisha som måste rökas in och färsk hallontobak. Får dra hit er nån dag.

Jag börjar visst 13 imorgon så jag tänker inte sova på ett tag utan fixa middag. Jag blev lite sugen på köttfrossa så jag ska köra in 0,5 kilo kött i micron, trycka ner det i stekpannan, salta och peppra och se vad som händer ;)

Kommentarer
Postat av: Dee-Kej

Kan inte göra annat än att instämma: LONDONKYAA!!!!!

2008-09-29 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0