Svårt det blev

Ok, två inlägg så snart efter varandra är inte riktigt jag, eller rättare sagt det har inte varit jag på senaste tiden men detta kräver ett eget inlägg.

Jag ska skaffa katt, eller snarare det är redan gjort den är bara inte här riktigt än. Helt perfekt, mer parkourmässiga djur får man leta efter, förutom ekorrar kanske men dom är nog lite för folkskygga...

Som rubriken säger så har jag ett problem. Vet inte vad han ska heta. Största anledningen är nog att det blev lite spontant, inte idén för den har jag haft hur länge som helst, men att faktiskt hitta en och köpa. Men ett namn, jag tänkte mig alltid att jag skulle ha en katt svart/grå/vit katt som hette Zenith. Färgen stämmer, men ja, jag får se.

Här finns en bild iaf, eller ja två egentligen

Jag måste läsa på lite mer också och köpa lite grejer, ska nog ta kontakt med en gammal vän...

Kommentarer
Postat av: Dee-Kej

Zenith skulle passa asbra; ser ut som en Zenith ;)



Låter också som kattnamn på en katt åt dig, om du förstår vad jag menar :P



Go for it om du nu vill det ;P

2009-01-02 @ 21:41:53
Postat av: kim

jag visste att du skulle göra slag i saken! Katt är ett perfekt djur för dig.

vänd dig till mig när du behöver råd om vilka märken och sånt du ska använda :P det är vad jag är bra på vettu ^_^



GRATTIS!

2009-01-02 @ 22:07:22
URL: http://kim.hernvall.net
Postat av: pe

...Zenith är förövrigt namnet på lunchresturangen som ligger i kista science tower.

2009-01-03 @ 03:47:54
URL: http://blog.prefect.se
Postat av: Le-man.

Fan vad söt den var! :3

Katt är ju fan ett perfekt djur för någon som tränar parkour. Har faktiskt länga själv velat skaffa en katt. Men det är så krångligt, om jag ska ta hand om en till "familje medlem".

2009-01-03 @ 16:15:38
Postat av: Le-man.

Fan vad söt den var! :3

Katt är ju fan ett perfekt djur för någon som tränar parkour. Har faktiskt länga själv velat skaffa en katt. Men det är så krångligt, om jag ska ta hand om en till "familje medlem".

2009-01-03 @ 16:15:59
Postat av: Fröken Vatten

Underbar! Passande namn också =) Grattis!

2009-01-04 @ 15:37:38
URL: http://frokenvatten.blogg.se/
Postat av: NTP

Fedt gullig kisse ju. Tic tac kanske? =P

2009-01-05 @ 13:19:35
URL: http://wayoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0