Träningsdags

Måste göra av med lite energi, återkommer nog senare ikväll.

UPPDATERING

Det känns att det var ett tag sedan jag körde ett riktigt pass i stan. Visst, kroppen minns allt som den ska göra men huvudet är inte helt på rätt plats. Inget känns iaf ovant trots en period utan teknikträning.

Den här träningen blev iofs lite speciell för jag insåg att jag slarvat med vätskan och blev ganska seg och lite snurrig redan efter en knapp timme.

Jag har blivit mindre osäker när jag tränar i blött och kallt väder, något som känns väldigt bra. En gång i tiden gick jag knappt ut om det inte torrt på marken, även om jag sällan brytt mig så värst mycket om kyla.

Inget mer insiktsfullt att skriva ikväll tyvärr, behöver få lite sömn.






Kommentarer
Postat av: kim

inget mer om katten?? ;D

2009-01-12 @ 15:37:46
Postat av: Martin

Hihi finns en hel del, orkar bara inte skriva just nu :P



Fan, han är halva min motivation till träning så här års.

2009-01-13 @ 11:12:06
Postat av: Anonym

haha jaa precis, det vet väl varenda kotte =) Tack så mkt! Tycker du å dålig på att uppdatera din blogg du! :P kram!

2009-01-20 @ 13:04:23
URL: http://flawsandall2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0