TANKE - Mitt solsken

Det finns vissa personer som skiner. Inte bara pga ett väldigt attraktivt yttre eller en synlig lycka. De utstrålar en sorts glädje som absorberas av alla omkring dom. 

Har du någonsin gått bredvid en sån person så vet du vad jag menar. Man känner sig glad, stark och upprymd för att man närmast till källan.

Men även en sådan person kan mörkna, även om hon fortfarande skiner lika vackert så har hon blivit svagare, strålarna når varken lika starkt eller långt.

Men snart kommer hon tillbaka för att skina på nytt och hon kommer skina starkare än förr. Hon är mitt solsken. Bara mitt och jag kommer vara närmast. Den första att värma mig i hennes ljus.

Bli frisk snart mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: philippe

Fina tankar och känslor du har och ger uttryck för, tack för dem, ditt hjärtats sol lyser genom www.

Jag surfade på Parkour, för att se om det finns folk som tränar i Stockholm, är lite nyfiken på sporten.

Tjo!

2007-12-30 @ 05:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0