Råttor, födelsedagsfirande och... linköping.

Skriver man sällan så hinner det hända mycket.

Det är mycket som händer just nu och det mesta är lyckligtvis bra. Först och främst så har jag och min älskling blivit med råttor, två jättesöta små skuttiga saker. Jag skulle lägga upp en bild om det inte vore ett sånt j*** meck att få båda på samma bild :P

Idag är jag faktiskt ledig så jag ska dra ut och träna med en kompis, blir nog klockrent så länge det låter bli att snöa/regna. Sen är det helg vilket betyder att jag äntligen får lite mer tid med min underbara flickvän, jag saknar henne alldeles för mycket om dagarna. Vi ska fira en kompis födelsedag på lördag också, kulkul!

Slutligen har vi den största angelägenheten. Föräldrarna har tänkt flytta till Linköping vilket innebär att jag och flickan måste hitta lägenhet, och det ganska snart. Det är en helt underbar tanke förstås men den kräver lite tid, jobb och pengar.

Det var väl allt för nu. Jag ska försöka att skriva lite oftare men det är inte alltid jag tar mig tiden.

Kommentarer
Postat av: Surfaren

Jobbigt att ni måste skaffa lya hals över huvud, men det kan nog bli spännande också. Vad har ni tänkt er på ett ungefär?

2007-10-13 @ 18:40:48
URL: http://surfaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0